joi, 27 iunie 2013

Daca...

Daca as fi doctor, as salva multe vieti.
Daca as fi avocat, as fi de partea dreptatii.
Daca as fi profesor, as invata elevii lucruri bune.
Daca as fi profesor, as fi un model pentru elevi.
Daca as fi cantareata, as incanta lumea cu vocea.
Daca as fi jurnalist, as scrie articole sincere.
Daca as fi scriitoare, as scrie tot ce simt.
Daca as fi balerina, as dansa cu sufletul.
Daca as fi presedinte, as face o tara mai buna.
Daca as fi sef de galerie, mi-as da sufletul in peluza.
Daca as fi politist, as fi corecta.
Daca as fi actrita, as transmite emotie.
Daca as fi psiholog, as fi inteleapta si calma.
Daca as fi baiat, m-as purta frumos cu fetele.
Daca as fi caine, mi-as proteja stapanul.
Daca as fi mama, mi-as educa copilul.
Daca as fi fotbalist, as alege intotdeauna cu sufletul.
Daca as fi foc, nu m-as stinge niciodata.
Daca as fi furnica, as cara cea mai mare frimitura.
Daca as fi sofer, as fi intr-o relatie cu masina mea.
Daca as fi pilot, as zbura prin nori.
Daca as fi o floare, nu m-as ofili niciodata.
Daca as fi miliardara, as fi darnica.
Daca as fi antrenor, as tine echipa unita.
Daca as fi pasare, as zbura cat mai sus.

Daca nu as fi eu, nu as fi nimeni!


Sunt prea multi "daca" in viata noastra si prea putine actiuni care sa ne impinga spre indeplinirea viselor. De aici pleaca si intrebarea "ce vrei sa te faci cand vei fi mare?". Aflam intr-adevar cu putin timp inainte sa devenim ceea ce vrem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu